понеділок, 13 лютого 2017 р.

Віра. Впевненість.

Отже, Ви вже мріяли!
Можливо вже й вдалося уявити себе молодого бізнесменом!
Можливо Ви оприділилися, Ви знаєте чим хочете займатися і що Вам подобається!

І ТУТ ПРИХОДИТЬ СТРАХ....

- А що як не вийде?
-Кому це потрібне крім мене?
-Ніхто не придбає цього!
-Навіщо вкладати час, якщо у мене і так не вийде?
-Який з мене бізнес мене?

Хоч одне з цього списку у Вас промайне в голові.

І саме на цьому етапі потрібно виховати в собі самостійність, ініціативність. А найголовніше - ВПЕВНЕНІСТЬ в собі!

Відкрию Вам жахливу новину, я б сказала факт - ніхто Вам не казав що у Вас все вийде. Чому хтось повинен повірити у Вас у Вашу ідею, якщо самі Ви в неї не вірите????

Навіщо мені вірити в прекрасну, прибуткову ідею, якщо в неї не вірить її митець....

Так Ви - Митець. А якщо митець Ви, то чи вірите Ви в себе?...

Немає коментарів:

Дописати коментар